עורך 'בשבע' על בנט: "אסור לסמוך עליו בעיניים עצומות"

דוד לזר 1 Comment on עורך 'בשבע' על בנט: "אסור לסמוך עליו בעיניים עצומות"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבוע לפני אישור חוקת הבית היהודי כותב השבוע עורך עיתון 'בשבע' עמנואל שילה בטורו כנגד יו"ר מפלגת הבית היהודי שר הכלכלה נפתלי בנט.

שילה יוצא בביקורת ישירה נגד בנט: "תעריך אותו, תאהב אותו, חזק את ידיו, אבל אל תסמוך עליו בעיניים עצומות", כותב שילה על בנט.

"בין שאר כישוריו ומעלותיו כאדם וכפוליטיקאי, בנט הוא איש שיווק ויחסי ציבור מעולה – תכונה חשובה לפוליטיקאי שמסייעת לו להעביר מסרים, לזכות בתמיכה ולתפקד כמשאבת מנדטים. כאיש שיווק של מסרים המוקף בסוללה מובחרת של יועצים אסטרטגיים, דוברים ויחצ"נים, בנט מצליח בין השאר להעצים את הצלחותיו גם כאשר הן מינוריות לחלוטין, כמו למשל בבחירות המוניציפאליות, ולטשטש את החומרה של כשלונותיו – כמו למשל בבחירות לרבנות הראשית".

שילה כותב כי צריך לזכור מה באמת גרם להצלחתו של בנט: "אנשיו ותומכיו של בנט מבקשים לייחס לו ולחבורתו הקרובה את מלוא הזכות על ההצלחה של הבית היהודי בבחירות האחרונות לכנסת, אבל התמונה האמיתית קצת יותר מורכבת. את ההצלחה הולידו שלושה גורמים עיקריים: הפריימריז בבית היהודי ותוצאותיהם, הרשימה המשותפת עם האיחוד הלאומי, ולבסוף – קמפיין הבחירות האישי והמוצלח של בנט".

"כל מי שמדבר היום על איפה הייתה הציונות הדתית ללא בנט, צריך לחשוב מאידך גיסא איפה היה בנט ללא הציונות הדתית. אם בנט ואיילת שקד היו מממשים את תכניתם המקורית ורצים במפלגת 'הישראלים' שלהם, ספק אם הם היו עוברים את אחוז החסימה", תוקף שילה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בעיניים עצומות? אפילו עם מצלמות במעגל סגור אי אפשר לסמוך עליו!